Strona główna > apoprimo-warunki2025

Twój program bonusowy apoprimo

Warunki uczestnictwa

1. Czym jest program bonusowy apo-discounter.pl?

Przy każdym zakupie online na naszej stronie internetowej „apo-discounter.pl” lub w naszej aplikacji apo-discounter.pl możesz zbierać apoPunkty, które zostaną zaksięgowane na Twoim koncie. Warunkiem wstępnym jest posiadanie konta klienta apo-discounter.pl oraz złożenie zamówienia poprzez zalogowanie się na swoje konto klienta. Możesz zrealizować zebrane punkty na warunkach przedstawionych w punkcie 3 podczas składania jednego z zamówień i otrzymasz odpowiedni rabat. W każdej chwili możesz sprawdzić swój aktualny stan punktów na swoim koncie klienta. Ponadto, w regularnych odstępach czasu otrzymasz powiadomienie e-mail o stanie Twoich punktów

2. Ile apoPunktów otrzymam za zamówienie??

(1) Za każde 2,00 PLN wartości zamówionych produktów, otrzymasz jeden apoPunkt. Kwoty groszy są zaokrąglane w górę do pełnych kwot.

(2) Bony lub inne zniżki, koszty wysyłki i inne opłaty również nie są brane pod uwagę. Wyłączone są również zamówienia składane telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną lub listownie.

(3) Niestety, zamówienie z wykorzystaniem funkcji gościa nie może być brane pod uwagę, musisz być zalogowany na swoim koncie klienta apo-discounter.pl w momencie składania zamówienia. Jeśli zamawiasz u nas za pośrednictwem kilku kont klienta, apoPunkty będą naliczane według indywidualnych kont. Przelew na inne konto klienta nie jest niestety możliwy.

(4) W przypadku odstąpienia od umowy (w szczególności anulowania zamówienia, odstąpienia od umowy, unieważnienia, odwołania itp.), jak również w przypadku braku wpłaty za zamówienie i nadużycia (w szczególności zawarcia umowy pozornej), zastrzegamy sobie prawo do anulowania (również z mocą wsteczną) naliczonych w tym kontekście apoPunktów.

3. Jaka jest wartość apoPunktów i jak mogę je zrealizować ?

(1) Jeden punkt ma zamienną równowartość 0,01 PLN (100 punktów = 1,00 PLN, 1000 punktów = 10,00 PLN itd.).

(2) Możesz aktywnie zrealizować swoje zebrane apoPunkty przy każdym zakupie za pośrednictwem naszej strony internetowej „apo-discounter.pl” lub naszej aplikacji apo-discounter, a otrzymasz rabat do swojego zamówienia. Minimalna możliwa do wykorzystania liczba punktów na jedno zamówienie to 400 apoPunktów (= rabat w wysokości 4 PLN), maksymalna możliwa do wykorzystania liczba to 20 000 apoPunktów (= rabat w wysokości 200 PLN).

(3) Przy zamówieniach z wykorzystaniem zrealizowanych apoPunktów nie można korzystać z bonów ani innych zniżek lub korzyści.

(4) Koszty wysyłki i inne opłaty nie są pomniejszane przez apoPunkty.

(5) Jeśli zamówienie, w którym zrealizowane zostały apoPunkty zostanie wycofane, wykorzystane punkty zostaną zwrócone na konto klienta.

4. Jak mogę otrzymać dodatkowe apoPunkty?

Za każde zamówienie złożone za pośrednictwem naszej aplikacji apo-discounter otrzymasz podwójną liczbę apoPunktów np. za zamówienie o wartości 100 PLN otrzymasz 100 punktów. Dotyczy to maksymalnie dwóch (2) zamówień tygodniowo.

5. Czy moje zgromadzone apoPunkty mogą wygasnąć??

Twoje apoPunkty wygasają po upływie 12 miesięcy od daty złożenia ostatniego zamówienia za pośrednictwem odpowiedniego konta klienta. Przepisy zawarte w rozdziale 8 pozostają niezmienione .

6. Czym jest poziom apoVIP?

(1) Jak mogę osiągnąć status klienta apoVIP?

W zależności od wartości poczynionych przez Ciebie zamówień w naszym programie lojalnościowym, jeśli przekroczysz próg zakupów w wysokości 1200 zł w danym okresie, masz możliwość uzyskania statusu apoVIP.

(2) W jaki sposób obliczane są progi osiągania kolejnych statusów klienta ?

Ocena całkowitych obrotów dokonywana jest w cyklu rocznym kalendarzowym, tj. w okresie od 01.01. do 31.12. (= tzw. okres oceny), począwszy od 01.01.2020 r.

Jeśli status apoVIP nie został osiągnięty na koniec roku kalendarzowego, utracisz swój całkowity dochód punktowy osiągnięty w tym roku kalendarzowym i będziesz musiał ponownie odbudować swój status klienta w następnym roku kalendarzowym.

Jeśli uda Ci się osiągnąć apoVIP, zachowasz ten status przez kolejne dwanaście miesięcy (= tzw. okres bonusowy).

Po zakończeniu okresu bonusowego, Twój status apoVIP wygasa, chyba że osiągnąłeś status apoVIP ponownie w trakcie ostatniego okresu bonusowego.

Twój poziom premiowy jest aktualizowany co tydzień. Możesz to sprawdzić na swoim koncie klienta

(3) Jakie korzyści daje status apoVIP?

Dodatkowe apoPunkty

Gdy osiągniesz status apoVIP, automatycznie otrzymujesz dodatkowe 2000 apoPunktów.


Ekskluzywne oferty specjalne

Jeżeli jesteś zapisany do naszego newslettera, otrzymasz ekskluzywne oferty specjalne. Na przykład, otrzymasz 50 dodatkowych punktów przy każdym zamówieniu


Gwarancja zwrotu pieniędzy

Możesz anulować swoje zamówienia w ciągu 30 dni (licząc od momentu przyjęcia ostatnich towarów) i odesłać je do nas bezpłatnie. Twoje ustawowe prawa do odstąpienia od umowy pozostają nienaruszone.


Darmowa wysyłka zamówienia

Niezależnie od wartości zamówienia, przy zamówieniach wysyłanych na terenie Polski (maksymalnie na dwa zamówienia w ciągu 7 dni), zapewniamy bezpłatną wysyłkę.


Bon na 20 PLN na co piąte zamówienie

Bon zostanie przyznany w formie 2000 apoPunktów z terminem ważności 14 dni od wysyłki 5-go zamówienia. Uwzględniane są tylko te poprzednie zamówienia, w których wartość koszyka wynosiła co najmniej 150 PLN i które zostały zrealizowane po osiągnięciu poziomu premiowego apoVIP i po zarejestrowaniu się na koncie klienta. Korzyści można uzyskać tylko po osiągnięciu statusu apoVIP.

7. Jakie wymagania muszę spełnić, aby wziąć udział w programie bonusowym apo-discounter.pl?

(1) Możesz uczestniczyć w naszym programie bonusowym jako nasz klient, jeśli posiadasz własne konto klienta w apo-discounter.pl, masz ukończone 18 lat i masz miejsce zamieszkania (adres rozliczeniowy) w UE.

(2) Udział jest bezpłatny.

8. Kiedy kończy się program bonusowy i czy może zostać zmieniony?

(1) Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia naszego programu bonusowego apo-discounter.pl - bez względu na przyczynę - w dowolnym momencie, zmiany (w częściach) lub zastąpienia go innym programem bonusowym. W takich przypadkach korzyści związane z poszczególnymi poziomami premii będą nadal przyznawane w pozostałym okresie premiowania; w pozostałym okresie bonusowym punkty zgromadzone do momentu rozwiązania umowy mogą być również realizowane przez Ciebie.

(2) Zmiany lub uzupełnienia do niniejszego regulaminu zostaną ogłoszone poprzez publikację na stronie apo-discounter.pl lub poprzez odpowiednie powiadomienie.

(3) Zastrzegamy sobie również prawo do zablokowania konta klienta w przypadku poważnego naruszenia warunków uczestnictwa.

9. Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?

Odpowiednie informacje znajdują się naszej polityce prywatności.

10. Czy muszę jeszcze o czymś wiedzieć?

(1) Punkty nie są zbywalne i nie mogą być zamienione na gotówkę i wypłacone.

(2) Obowiązuje wyłącznie prawo holenderskie, z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów. Przepisy ustawowe ograniczające wybór prawa i możliwość stosowania przepisów bezwzględnie obowiązujących, w szczególności tych, które dotyczą państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, pozostają nienaruszone.

(3) Jeżeli poszczególne punkty powyższych postanowień są nieważne w całości lub w części, ważność pozostałych postanowień pozostaje nienaruszona. Nieskuteczne postanowienie zastępuje się postanowieniem, które jest najbliższe znaczeniu i celowi nieskutecznego postanowienia w sposób prawnie skuteczny.